середа, 6 березня 2019 р.

Як ми будували будинок - Частина 4. Здача в експлуатацію

Ну, я вже майже звикла, що у нас усе не як в людей. Тому, план будинку ми зробили, але побудувати той будинок нам не вдалось із багатьох причин. Але ми почали будувати інший, який відрізнявся від того, що ми планували. І нам довелось вносити правки в "Індивідуальний план будивництва" уже на етапі заливки фундаменту. Але то таке...

Отже. Будинок готовий, він підключений до усіх комунікацій і з нетерпінням чекає, коли ми уже переїдем. Але, його ще не введено в експлуатацію, тому проживати в такому будинку за законом неможна. Тому потрібно якнайшвидше завершувати справу з документами. На жаль, через неймовірну кількість емоцій і адреналіну, я уже не можу точно згадати, які папірці за якими ми брали. Але точно можу сказати, що завдяки Децентралізації, нам не довелось їздити по усім усюдам, а майже усі папери ми оформили у своїй сільраді.

1. Декларація про закінчення будівництва і введення в експлуатацію
2. Технічний паспорт на будинок
3. Присвоєння адреси будинку і земельній ділянці
4. Витяг з Держ реєстру про право власності на будинок
5. Витяг з Держ реєстру про право власності на земельну ділянку

Здається, все. Ці всі папірці були оформлені в межах двох кабінетів в прозорому офісі сільської ради. Нагадую, що справа була рік тому, можливо щось і змінилось, але не думаю, що в гіршу сторону.

Отже - очі бояться, а руки роблять ))) Головне не боятись питати і доколупуватись доки вам не дадуть відповідь )))

Немає коментарів:

Дописати коментар